the camino !!! - Reisverslag uit Sarria, Spanje van j-p Riel - WaarBenJij.nu the camino !!! - Reisverslag uit Sarria, Spanje van j-p Riel - WaarBenJij.nu

the camino !!!

Blijf op de hoogte en volg j-p

14 April 2014 | Spanje, Sarria

Ja daar ben ik weer,

Vandaag laat vertrokken (08:30) maar voor het eerst heerlijk geslapen. De dag begint met mist, maar als je da door de bossen hier loopt met de vogels die fluiten ( ze zeggen allemaal Bon Camino ) krijg je meteen weer een heerlijk gevoel en zie je de mist niet en heb je de zon in gedachte.
Vandaag gaan we via Samos naar Sarria en dan door naar Barbadello. Onderweg kom je steeds weer de zelfde pergrims tegen en lopen we allemaal onze weg. De ene heel fit, de andere strompelend, en de volgende lachend of huilend. Het is een bijzondere ervaring en zet je aan het denken. Het Camino gevoel zou ik graag met jullie willen delen maar ik kan maar 1 ding zeggen WALK THE CAMINIO AND YOU NO !!!

Vandaag ben ik over de helft, krijg nu wel af en toe de lichamelijke klachten maar laat me niet kennen. En zeker niet als ik mijn Spaanse kameraad zie waarvan zijn voeten tot bloedens toe kapot gaan ( maar hij blijft doorgaan )
In sarria vandaag afscheid van hem genomen om alleen verder te gaan naar Barbadello, en misschien komt hij nog achter mij aan maar hij gaat eerst naar een hospital om zijn voeten te laten verzorgen.
Maar voor ik het dorp uit loop zie ik daar ineens Ramon staan, ik dacht die zie ik pas in Santiago. Dus we pakken samen een Cervaza en vertellen elkaar de verhalen van de afgelopen dagen !!!
En dan komt opeens daar de Spanjaard Eric voorbij, hij wilde achter mij aan naar het volgende dorp.
We hebben samen wat gedronken en besloten om morgen samen te vertrekken en onderweg ieder zijn eigen weg te gaan.
Ik wil ook weer even lekker alleen lopen en gas geven, morgen gaan we weer km maken maar ook zeker genieten van alles wat op mijn Camino happens.

Ik ga nu slapen

  • 14 April 2014 - 23:09

    Marianne:

    Welterusten en voor morgen : Goeie voetreis !! Succes, hopelijk zonder teveel pijn en blaren .

  • 15 April 2014 - 00:15

    Marianne:

    Jomp, wij krijgen gëén bericht per e-mail , dat jij iets op de site hebt gezet, ik denk dat weinig mensen dat krijgen, ik weet niet waar dat aan ligt, maar ik wou je 't tóch even vertellen .

  • 15 April 2014 - 10:21

    Wendy:

    Hé jomp, gezellg klinkt t allemaal ! Mooi dat je ervaart dat je het óók ff alleen wil en moet doen... Kan best heftig zijn maar dat kun jij !! ..kop op, en ....we blijven je volgen....X

  • 15 April 2014 - 15:26

    Hans Van Bruggen:

    Hee TOPPER, geweldig wat je doet en een mooie ervaring om mee te maken hé ?
    Weet zeker dat je nu snapt wat het fietsen op lange tochten mij altijd doet.
    Succes en geniet er extra van en niet alleen nu maar ook heel veel later kijk je hier geweldig op terug.

    Groeten Hans van Bruggen en natuurlijk ook van Pelle.

  • 15 April 2014 - 20:55

    Marianne (Den Bosch):

    Hey bikkel,

    Ik sprak vandaag Elle en ze vertelde dat je al een week weg bent. Wat vliegt de tijd hier. Ik heb net je verhalen zitten lezen....het klinkt allemaal super! Ik krijg zo ook zin om te gaan lopen, behalve die zware tochten dan..haha. Ik geef meer de voorkeur aan die lekkere biertjes....;-)...Maar die zullen vast beter smaken na een geslaagde loopdag.
    Ik wens je nog heel veel plezier op je laatste dagen. Geniet van elke stap.....

    Goede reis,
    x Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

j-p

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 9141

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 20 April 2014

van Astorga naar Santiago de compostela

Landen bezocht: