Het is bijna zo ver.... - Reisverslag uit Middelrode, Nederland van j-p Riel - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver.... - Reisverslag uit Middelrode, Nederland van j-p Riel - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver....

Blijf op de hoogte en volg j-p

30 Maart 2014 | Nederland, Middelrode

Hallo allemaal, nog een kleine week en dan vlieg ik naar Madrid om vanuit daar met de trein naar Astorga te gaan. Om daar te voet te vertrekken richting Santiago de Compostela !!!
Na vele malen met mijn buurman Ben Ossel te hebben gewandeld ( het waren top dagen samen, we hebben vele uren lopen wandelen en gekletst hihi ) ga ik het dan toch eindelijk alleen doen !!!
Deze week nog even de puntjes op de i zetten voor de reis en dinsdag nog een laatste oefening samen met buurman Ben.

Voor diegene die willen weten hoe het mij daar gaat heb ik deze site aangemaakt.

Groetjes j-p

  • 30 Maart 2014 - 12:19

    Ben:

    Dag menneke,

    Ja , het is bijna zover!!! """" Ga ervoor"""

    Ben.

  • 30 Maart 2014 - 12:24

    Anneke:

    Wat en avontuur, heel veel plezier!

  • 30 Maart 2014 - 13:41

    Eric Aerts:

    Hoi JP en Ben,
    hoe gaat het met jullie, ik mis jullie nu al :)

    gr Eric

  • 30 Maart 2014 - 21:53

    Frank:

    Mooie uitdaging JP!! Succes en geniet ervan....

  • 05 April 2014 - 15:30

    Dave Van Efferen:

    Een erg spannend avontuur met verschillende persoonlijke doelen. We zullen je "op de voet" volgen.;-) Heel veel plezier en succes maatje!!

    Dikke X Martine, Dave en de jongens!!

    Installeer Skype dan kunnen we met je meelopen.

  • 07 April 2014 - 21:11

    Mick Van Efferen:

    Heee Jompie,

    Veel succes met je grote tocht, gaan al je verhalen lezen!!
    Maar vooral wens ik je heel veel plezier en tot snel weer.

    Grtz Mick

  • 08 April 2014 - 08:38

    Irene:

    Succes met je reis, wij willen hem ook gaan lopen maar weten nog niet wanneer en vanwaar we vertrekken. Wij zijn dus heel benieuwd naar jou reisverslagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

j-p

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 9152

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 20 April 2014

van Astorga naar Santiago de compostela

Landen bezocht: