weer thuis na een geweldige ervaring !!! - Reisverslag uit Middelrode, Nederland van j-p Riel - WaarBenJij.nu weer thuis na een geweldige ervaring !!! - Reisverslag uit Middelrode, Nederland van j-p Riel - WaarBenJij.nu

weer thuis na een geweldige ervaring !!!

Blijf op de hoogte en volg j-p

22 April 2014 | Nederland, Middelrode

Allereerst sorry allemaal voor dit late bericht !!!
Maar na aankomst in Santiago was er tijd om iets te vieren ( wat ik samen met mijn maatjes heb mogen doen ) en na een warm onthaal op Eindhoven airport ( dank jullie meiden en kids ) naar huis om samen met Elle en kids weer van elkaar te genieten.

Nu nog effe mijn laatste verslag, vertrok dus vrijdag s'morgens om 07:00 in het donker om de laatste 17 km te gaan lopen, mijn enkel voelde ik goed. Dus denk dat het zo heeft moeten zijn dat ik gisteren niet ben doorgelopen. Het is raar maar ook weer een fijn gevoel dat je weet dat er een eind aan deze wandeling komt. En na dagen bijna alleen maar zon en temperaturen tussen de 22 en 26 gr begint het mistig te worden en valt er een beetje regen. Ik denk dan de engelen huilen, Jean-Pierre left the CAMINIO Hahahaha
Ben er bijna loop de laatste 3 km samen met Ramon een Spanjaard Santiago binnen, we kletsen zingen en opeens worden we stiller en even later als ik voel dat we er over twee straten zijn schiet ik vol, tranen vullen mijn ogen het is een raar maar mooi gevoel.
Op dat moment denk ik over de dingen die me deze tocht hebben mee gegeven. ( vooruitkijken, luisteren, doorzetten, delen, lief hebben, niet te snel oordelen, en vooral proberen niet te veel na te denken al is dat voor mij moeilijk, en zijn en weten wie je bent en wie andere zijn en waar ze staan ) en niet te vergeten om te genieten van alles wat je mee maakt !!!
Hoop hier in mijn toekomst veel gebruik van te maken, en de rust die er daar vaak was ook hier te krijgen. Vooral in mijn hoofd !!!

Na dit momentje loop ik door en loop het plein op waar een warm onthaal was !!! Samen een klein ( jullie kennen me hihi ) feestje gevierd !!!

Het was een mooie weg

IT WAS MY WAY !!!

Nogmaals iedereen bedankt voor alle steun, berichtjes of telefoontjes ( heb niet overal op gereageerd maar mijn telefoon was even stil en dat gaf ook rust )

Groetjes El Pelgrino x




  • 22 April 2014 - 11:16

    Ser:

    Top!
    Dank je voor je berichtjes.

  • 22 April 2014 - 11:17

    Marianne:

    Proficiat met deze goeie afloop, zonder mankementen, geweldig !
    Ik hoop dat je er wat aan hebt in je verdere leven.[Leuk verslag]

  • 22 April 2014 - 11:31

    Ellen:

    Hoi JP,
    Bedankt voor dit mooie verslag. Lucien heeft heel vaak gezegd dat zou ik ook moeten doen en ik denk dat dat ook voor hem goed zou zijn. Samen maar eens een goede boom over opzetten.

    Geniet nu maar weer van alles in je normale leven.

    xx Ellen

  • 09 Mei 2014 - 12:47

    Frank :

    Mooi verslag JP! Enne...ik doe je het niet na hoor, ik taai al af na de avondvierdaagse met mijn jongste zoon! Tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

j-p

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 9156

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 20 April 2014

van Astorga naar Santiago de compostela

Landen bezocht: