nog twee dagen - Reisverslag uit Boente, Spanje van j-p Riel - WaarBenJij.nu nog twee dagen - Reisverslag uit Boente, Spanje van j-p Riel - WaarBenJij.nu

nog twee dagen

Blijf op de hoogte en volg j-p

16 April 2014 | Spanje, Boente

Allereerst godverdegodverdegodver ( sorry voor het gevloek ) maar had gisteren een mooi verhaal voor jullie gemaakt. Kijk ik vanmorgen staan er 4 regels whaaaaaaa

Hopelijk lezen jullie dit wel :-)
Ik wil nogmaals zeggen het is een cadeau dat ik dit mag mee maken, Het is een ervaring van leren grenzen te verleggen, leren luisteren, leren te genieten van op je pad komt, leren wat je hebt, en proberen (vooral voor mij) niet te veel na te denken. En vooral te genieten !!! En soms andere proberen iets mee te geven ;-)

Gisteren om 08:45 samen met de Spanjaard vertrokken en we waren net speedy conzales en Calimero , maar bij onze eerste stop bleken zijn voeten behoorlijk kapot te zijn. Hij heeft zijn voeten laten verzorgen door iemand waar hij ook zijn weg verder mee is vervolgt. Heb hem dus achter gelaten ( hij was in goede handen) en ben alleen verder gegaan. In Portomarin heb ik op hem gewacht, en daar was ook Ramon ( Derk ) we hebben samen met andere pelgrims iets gedronken en namen weer Afscheid.
I see you in Santiago !!!
Ben alleen verder gegaan om uiteindelijk om 21:00 in en klein dorpje te stoppen. Wat een dag, het was pittig en op het einde begon mijn linker enkel weer raar te doen( beetje pijn maar we geen door)
Was ook heerlijk om even mijn gedachtes alleen door mijn hoofd te laten gaan. Maar ondanks dat ik altijd alles zie, miste ik dus een gele pijl ( en die moeten we alsmaar volgen ) en na een uur lopen in een geweldig mooie omgeving komt er een vrouw en begint in het Spaans uit te leggen dat Santiago de andere kant op is Whaaaaaaa. Op dat moment komt er een tractor aan en ze regelt dat hij mij terug brengt naar de gele pijl waar het mis ging. Wat was ik blij :-)
Het was ondertussen 18:00 en 24 gr.

Vandaag vertrokken om 07:45 en na een half uur kom ik een Scot tegen halve dag mee gelopen, gekletst en daarna weer mijn eigen Camino alleen verder gelopen. Uiteindelijk in plaatsje boente aan gekomen om 17:00 na een hete dag in de zon ( 25gr ) 34 km up and down te hebben gelopen. De laatste km waren weer zwaar voor mijn enkel, ja de gebreken beginnen te komen, maar vanaf nu zijn het nog maar 45,5 km.
Heb er dus al 230 km op zitten ( inclusief extra berg en het verkeerd lopen hihi )
Wil jullie echt zo veel meer vertellen maar dat doe ik wel als ik jullie weer zie thuis. Ben nu echt moe en ga slapen, en hopelijk gast het morgen beter met mijn enkel, maar een ding weet ik zeker vrijdag ben ik in Santiago and i did it my way !!!

Tot morgen lieve volgers :-)



  • 17 April 2014 - 00:04

    Jacqueline:

    Oh JOMPIE wat ben ik trots op je!! Hoe kunde nou de gele pijl missen?? Haha waarschijnlijk teveel in gedachten geweest!! Laatste loodjes nu.. Ze zijn het zwaarst maar jij kan t!! Super xxx

  • 17 April 2014 - 00:06

    Ben:

    Hallo JP
    Ik zeg niets!!!!
    Gr.Ben.

  • 17 April 2014 - 07:29

    Wendy:

    Hé bikkel !! Wat een grap joh....maar óók dat komt dus,weer goed !
    Nog ff volhouden jomp en wat zul jij idd véél mooie verhalen te vertellen hebben,
    Tot snel maar voor nu,....nog ff doorbijten. Xxxx

  • 17 April 2014 - 09:08

    Marianne:

    Hi Jomp,

    Ja jongen, de laatste lootjes wegen 't zwaarst wordt altijd gezegd, en dat klopt dus hélemaal.
    Maar ....jij kúnt 't zeker weten, dus HOU VOL, succes !!!!

  • 17 April 2014 - 18:40

    Ingrid :

    Hé zwagertje, nog efkes volhouen. Ge bent er bijna. Succes met de laatste loodjes. Liefs ons. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

j-p

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 9153

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 20 April 2014

van Astorga naar Santiago de compostela

Landen bezocht: