het is een cadeau dat ik dit mag ervaren !!! - Reisverslag uit Gonzar, Spanje van j-p Riel - WaarBenJij.nu het is een cadeau dat ik dit mag ervaren !!! - Reisverslag uit Gonzar, Spanje van j-p Riel - WaarBenJij.nu

het is een cadeau dat ik dit mag ervaren !!!

Blijf op de hoogte en volg j-p

15 April 2014 | Spanje, Gonzar

Jean-Pierre op de Camino, daar gaan we vandaag iets aan veranderen.
Van morgen laat gaan lopen 09:00 maar samen met mijn Spaanse maatje gaan we als spiedi conzales en Calimero

  • 16 April 2014 - 00:09

    Marianne:

    Jammer dat we vandaag maar 'n hëél klein verslagje te zien krijgen.
    In ieder geval succes gewenst voor de komende dagen, zal niet gemakkelijk zijn denk ik

  • 16 April 2014 - 00:25

    Wendy:

    Te,gezellie voor n verhaaltje zeker !? Hihjhihj......geniet nog maar ff ,je bent r bíjna.....x

  • 16 April 2014 - 09:09

    Rob Verhoeven:

    Succes Jomp....en geniet ervan!!!

    Bon Camino!!

  • 16 April 2014 - 14:39

    Ser:

    Ik ben nu aan het werk... 3 vergaderingen gehad met saaie soepstengels over niks.
    Vanmiddag ook nog wat van dat gebeuren. En ondertussen ff lezen hoe het je allemaal afgaat. Glimlach, relativerend, en een overtuiging dat ik je ooit ga volgen.
    Bon Camino Jomp! Keep the writing commin' ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

j-p

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 9159

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 20 April 2014

van Astorga naar Santiago de compostela

Landen bezocht: